Tematske poti

Nahajate se:

Meškova pot

Kraj: Slovenj Gradec

Meškova pot se začne pri cerkvici sv. Roka na Selah, katere nastanek sega v 16. stoletje. Ob cerkvici, kjer stoji starodavna lipa, si lahko najprej ogledamo lep lesen križ na pokopališču ter grob pisatelja in župnika Franca Ksaverja Meška.

Pot poteka po območju vasi Sele - Vrhe ob vznožju Uršlje gore in vodi od cerkve sv. Roka do cerkve sv. Neže ter nazaj. Preden se popotnik poda po njegovi poti, se lahko v Meškovi spominski sobi v župnišču sreča z njegovim življenjem. Meškova pot poteka mimo znamenj, ki so jih ljudje v preteklosti postavljali v zahvalo, mimo cerkva in selskih domačij. Najprej se podamo mimo kmetije Breznik in redke ohranjene Samčeve kašče.

Pri razpotju se pot nadaljuje po travnikih, ki ponujajo lepe poglede na Uršljo goro. Ko se pot znova spusti v gozd, nas pripelje do Pernjakovih travnikov in mogočne kmetije, naprej, po robu gozda, pa v Dularjev »graben«, kjer pot prečka cesto in se znova poda v gozd. Ob poti lahko opazujemo mogočne lipe in breze, pri vzponu na Kopljenov vrh pa se lahko nadihate svežega zraka v borovem gozdu. Spomenik padlim borcem v času NOB je tih spomin preteklih časov, do katerega pridemo pri spustu do cerkvice sv. Neže, ki je za razliko od večine cerkva postavljena v dolini in ne na hribu.

Na povratku do cerkve sv. Roka nas pot vodi tudi mimo izvira čiste vode. Pri Gostilni Ott zopet prečkamo glavno cesto in se počasi podamo do izhodišča poti, mimo Pežlove domačije in njene lepe kapelice. Do gostišča Nada nas čaka samo še sprehod skozi gozd in med travniki.

Dolžina poti 15 km
Višinska razlika 320 m
Čas hoje 2 do 3 ure
Vrsta poti Hribovska
Zahtevnost Srednje zahtevna pot

Priponke

Za optimalno delovanje spletne strani uporabljamo piškotke.

- podrobne informacije..

- pravna podlaga (ZEKom-1)