Tematske poti

Nahajate se:

Janževski Vrh

Kraj: Ribnica na Pohorju

V Ribnici na Pohorju zavijemo po cesti proti Vuhredu. Pri smerokazu sledimo cesti za Janževski Vrh. Sledi rahel vzpon mimo domačije Vinšek, rojstne hiše škofa dr. Maksimiljana Držečnika, na kar opozarja spominska plošča na hiši. V bližini je kapela, ki jo je dal postaviti pokojni škof. Pot nadaljujemo mimo kmetije Miklavc, kjer se je rodil pohorski samorastnik in zaslužni prevajalec iz slovanskih literatur Peter Miklavc – Podravski.

Pot vodi naprej do domačije Sgerm, kjer najdemo enega najpomembnejših primerkov naravne dediščine, Sgermovo smreko. Je veličastna smreka, ki je s 63 m najvišje izmerjeno drevo v Sloveniji in v vsej srednji Evropi. Mimo kmetije Breznik nas vodi pot po cesti in se v stalnem vzponu mimo domačije Junker in Stepišnik in Bomer povzpnemo vse do cerkve sv. Janeza na Janževskem vrhu, ki je že v Občini Podvelka.

Okoli cerkve so razporejene izredno močne energijske točke z blagodejnim zdravilnim učinkom, kar je dokazano z uradnim merjenjem. Vračamo se po isti poti, ali pa zavijemo pri Gornji koči levo mimo Zdovčeve, Smolnikove, Kebrove kmetije do Turistične kmetije Romantika hof in naprej proti vasi.

Dolžina poti 19,2 km
Višinska razlika 342 m
Čas hoje več kot 3 ure
Vrsta poti Hribovska
Zahtevnost Zahtevna pot

Priponke

Za optimalno delovanje spletne strani uporabljamo piškotke.

- podrobne informacije..

- pravna podlaga (ZEKom-1)